Kolejny blog oparty na WordPressie
zadania Projektu
1. nowe i zmodernizowane kierunki studiów i specjalności
3. zajęcia wyrównawcze z matematyki i fizyki dla studentów I roku studiów
Programy stypendialne:
-
naukowe stypendia dla doktorantów
-
naukowe stypendia dla młodych doktorów
-
stypendia dla profesorów wizytujących
Staże i szkolenia dla kadry i doktorantów:
-
naukowe stypendia wyjazdowe dla doktorantów
-
naukowe stypendia wyjazdowe dla nauczycieli akademickich
-
wykłady specjalne w ramach Uczelnianej Oferty Studiów Zaawansowanych
5. kursy, szkolenia, warsztaty i konsultacje
Realizacja części z nich została już zakończona:
-
kursy poświęcone wybranym zastosowaniom matematyki w dziedzinach priorytetowych dla kraju Matematyka w służbie społeczeństwa informacyjnego
-
specjalistyczne kursy i szkolenia z zakresu nowoczesnych technik wizualnych oraz tworzenia i publikacji multimedialnych materiałów dydaktycznych w sieci Internet i na DVD
-
specjalistyczne kursy dla osób spoza społeczności akademickiej: Komunikacja elektroniczna dla osób nieposiadających wykształcenia technicznego oraz Współczesne techniki przekazu multimedialnego
W dalszym ciągu prowadzone są:
-
konsultacje z prawnikiem, anglistą i doradcą zawodowym oraz warsztaty Biura Karier
-
wykłady, laboratoria, warsztaty i grupy ćwiczeniowe prowadzone przez Uniwersytet Trzeciego Wieku
6. Projekt wspiera działania Uczelni we wprowadzeniu nowoczesnych technik i metod kształcenia na odległość (e-learning). Dzięki temu powstały nowe portale edukacyjne i systemy zarządzania zasobami edukacyjnymi. Każdy z nich zawiera wykłady, materiały pomocnicze, sekwencje wideo, prezentacje multimedialne itp.
7. W ramach Projektu opracowano i wdrożono modelowe rozwiązania w zakresie jakości kształcenia (dotyczą one wprowadzenia jednolitych zasad prowadzenia prac dyplomowych, tworzenia i modyfikacji planów i programów studiów, prowadzenia egzaminów i sprawdzianów zaliczeniowych). Prowadzone są też prace mające na celu wdrożenie i utrzymanie systemu zarządzania jakością w administracji (obejmują wdrożenie SZJ w administracji Uczelni oraz wprowadzenie mechanizmów oceny funkcjonowania jednostek administracji wydziałowej i centralnej).
8. Pracownicy Politechniki Warszawskiej, oprócz stypendiów i staży zagranicznych, mają możliwość podniesienia swoich kompetencji poprzez udział w:
-
seminarium pedagogicznym
-
kursach metodycznych i kursach języka angielskiego
-
konferencjach zarówno w kraju jak i za granicą